Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä
 

 

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

2. Tuotteet, jotka löytyy varastostamme, lähetämme 1-3 arkipäivän kuluttua tilauksen saapumisesta. Mikäli tuote tilataan toimittajalta, lähetämme tuotteen asiakkaalle 6-9 arkipäivän kuluessa. Jos tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Jos tilauksen eri tuotteilla on eri toimitusaikoja, koko tilaus toimitetaan pidemmän toimitusajan mukaisesti yhdellä kerralla.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä alusasuliike.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse siro@alusasuliike.fi tai puhelimitse 050 331 6825 (ma-pe 10-16 )

4. Alusasuliike.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Alusasuliike.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Alusasuliike.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Tarkemmat toimitusehdot
 

1. Toimitusaika

Varastossa olevat tuotteemme lähetämme asiakkaalle 1-3 arkipäivän kuluttua tilauksen saapumisesta. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Jos tilauksen eri tuotteilla on eri toimitusaikoja, koko tilaus toimitetaan pidemmän toimitusajan mukaisesti yhdellä kerralla.


2. Toimitustavat

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 8,90 €

- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 8,90 €

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi Matkahuollon asiamiespisteistä sekä pakettiautomaateista.

- Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 11,90 €

Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.


3. Maksutavat

Pankkimaksut

Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
Pivon käyttöehdot
MobilePay
Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot
Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)
Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Apple Payn käyttöehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley ja Jousto. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley

Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)

Lue lisää: https://www.walley.fi/yritykset/merchant-community/walley-osta-nyt-maksa-myohemmin
Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)

Lue lisää: jousto.com
OP Lasku
OP Laskun luottosopimuksen ehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kuluttajalle (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi

OP Tililuotto

OP Tililuoton luottosopimuksen ehdot (.pdf)

OP Tililuoton tuoteseloste (.pdf)

Lue lisää: op.fi

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

 


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton, sekä tuottelappujen pitää edelleen olla kiinni tuotteessa. Tuotteita saa sovittaa, alushousut sovitetaan aina oman alushousun päälle.

Huomioithan, että hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta, koska niitä ei voi enää sovituksen jälkeen myydä. Hygieniatuotteita ovat verkkokaupassamme silikoniliivit, rintateipit, silikoniolkaimet, silikoniset olkainpehmusteet sekä rintaproteesit.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen siro@alusasuliike.fi. 

Annamme sinulle ohjeet palautukseen sähköpostitse.

 

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. 

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).

 

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: siro@alusasuliike.fi.

 

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen siro@alusasuliike.fi. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Alusasuliike.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

 

7. Yhteystiedot

Sirock Oy
Eteläkatu 14
13100 HÄMEENLINNA

puh. 050 331 6825

sähköposti: siro@alusasuliike.fi